Totalt skum dag

Alltså vad hände egentligen idag? Jag är helt förvirrad. Jag vet bara att i skolan blev jag blek som en...Nicole Kidman och började kallsvettas mycket. Magen börjar tokplåga mig (japp inte en bra tid på månaden) och jag klarar inte av att stå upp. LÄSKIGT. Sådan magont får jag kanske 1-2 ggr per år, och idag skulle det tydligen till att hända. Så det är inte ofta som tur är.

Tjejerna som jag sitter i biblioteket och jobbar med på grupparbetet förstår ju att jag inte kan vara kvar. Annelie som alltid är så snäll och omtänksam skjutsar hem mig och får stödja mig upp till rummet. Där dåsar jag i sängen och har vilat ett antal timmar.

HAHA, vek idag ja! Just nu känns det som sagt skumt. Hände det där tidigare idag? Jag tror min hjärna vill på semester. Jag mår i alla fall bra just nu.

Blir det värre så lägger jag mig väl och dör i ett badkar eller nåt.

 ...

Kommentarer
Postat av: Anton

Mitt favvomongo! Jag har just hittat vår framtida favoritfilm! Nej, det är inte en film om bröderna fluff! Men nästan lika bra! :D !!!!



http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2458834.ab

2008-05-13 @ 23:15:42
Postat av: Anton

Mitt favvomongo! Jag har just hittat vår framtida favoritfilm! Nej, det är inte en film om bröderna fluff! Men nästan lika bra! :D !!!!



http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2458834.ab

2008-05-13 @ 23:16:29
Postat av: Anton

Mitt favvomongo! Jag har just hittat vår framtida favoritfilm! Nej, det är inte en film om bröderna fluff! Men nästan lika bra! :D !!!!



http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2458834.ab

2008-05-13 @ 23:17:22
Postat av: Carro

HAHA nödvändigt att skriva det 3 ggr? ;) Jag visste att det var den redan innan jag öppnat länken. =D Kände det på mig. Det lär ju lätt bli den nya favvon!

2008-05-14 @ 15:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback