Vilken frisyr?

Hahaaha, sånt här är bara för roligt. Speciellt när inte färgen i ansiktet stämmer ihop med den på halsen. Men bortse från det och säg vilken frippa jag ska skaffa.

Hahhaha kolla bara första. Viktora Beckhams kropp och mitt ansikte, en vinnande kombination va? Jeeesus vad fult.
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: christian

haha jag kan inte sluta skratta! :D

Postat av: Carro

Hahha näe jag vet visst ser det skoj ut? Det kommer mera...

2008-01-20 @ 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback