Väntan

Vänta, väntar, väntan. Fatta vad mycket tid som går åt på att vänta! Jag får panik. Kan absolut inte med det. Slösar ju bort mer tid på det än på att sova. Nu väntar jag på att klockan ska bli 4 så jag får träna. Igår väntade jag 468999990909999 år på att en djupfryst lasagne skulle bli klar i ugnen. När man är hemma i Matfors väntar man alltid på....Anton, haha. Och på bussen såklart. De två stora tidstjuvarna.

Nej jag klarar inte av det här. Men samtidgt är det svårt att göra det andra alternativet som man oftast har. Plugga! Då sitter jag minsann helt plötsligt mycket hellre och gör ingenting. Jag pratade med min kära Anna igår som precis som jag, redan är less på studentlivet.

image273

Kommentarer
Postat av: frida

hejhej! Kul å se dig idag! =) Hittade ni nånstans och fika? Vi gick på Gotlands, jättemkt folk, alla går väl dit när ingen annan har öppet, så det var gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback