Snart börjas det igen!

Jag läser runt lite på Internet och börjar gruva mig. Snart är det dags för Melodifestivalen - nu igen! Varje år blir jag bara sur när inte Sverige vinner och jag tycker att alla länder utom Sverige är skitländer. Sedan lovar jag att jag inte ska se helvetesskiten nästa år, något jag aldrig håller. Men seriöst, är det ens värt att kalla det en tävling? Grannar röstar på varandra och Sverige är lika dåliga när det gäller det. Och nu läser jag att Carola och Andreas Johnson ska tävla som jokrar. Jokrar, right. Jag blir väldigt förvånad om de INTE vinner. Suck.

De har tävlingen som i en liten ask.

Visst är jag kreativ? Haha.

image263

OBS! Bilden har inget med mina riktiga vänner att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback