Piiiinigt

Haha idag var en pinsam dag. Det märks verkligen att hela min hjärna verkligen har haft lov i 3 veckor och tydligen fortfarande har det. Förvirrat kommer jag till skolan imorse och tror bara att vi ska få hemtentan och gå hem typ. Ack nej! Istället har vi flera timmars uppsats-opponering. Jag hade definitivt inte läst den uppsats som vår grupp skulle opponera på, ooooops. Aja, det löste sig ändå.

Annars har jag jobbat idag. Stället med underbara arbetskamrater.

Känner fortfarande en enorm tomhet efter de där hemma, men jag har underbara människor omkring mig egentligen. Försöker verkligen fokusera på allt jag har i mitt liv nu, istället för det jag inte har. Det är lite svårt ibland bara. Som igår när jag skulle lägga mig kring 12 och grannen drar på musik. Då tänker man "jahapp, då var man här igen då!" Lägger in en bild på min älskade Napoleon Dynamite för att bli lite gladare.

image245

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback