Nu jäklar

Nu är jag igång minsann. Har dammsugit som en galning, verkligen i alla skrymslen och vrår. Till och med på tangentbordet, men då åkte 7:ans tangent av och försvann ner i påsen! Schhhlööörp sa det. Så det var bara att börja gräva.

Har nyss köpt ett träningskort på Friskis också - endast 800 jävla spänn, hehe. Räcker i alla fall den här terminen. Allt ingår inte ens i det, inte gymet. Men vad ska jag där och göra? Vara ineffektiv på nån maskin och spana på svettiga män? Njäe. Så nu sitter jag och kollar lediga pass. Men allt verkar ju vara fullbokat!? What to do?

Joanna, glädjande nyheter. Jag tror det går...med hjälp av min knepiga lösning. Väldigt knepiga, men jag är tjurskallarnas tjurskalle. Har jag fått för mig något så ska det bli så - helst på en gång. Ibland gör jag för impulsiva beslut, men nu har jag funderat nätterna igenom. Till och med gjort en plus och minus-lista som du sa.

Dags att börja träna flera gånger i veckan nu då. Fast erkänner att det vore lite charmigt att se ut så här...


image262


Kommentarer
Postat av: frida

Jag tänkte också köpa kort till passen på friskis, men måste man alltså boka först? I Svall var det ju så himla bra, bara att gå dit liksom =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback