Lite fler frillor

Hehe, ja vad gör man dessa "lediga" (egen tid för plugg)- dagar? INGENTING. Igår sålde jag en bok och fick känna lyckan av att få pengar. Pengar som ska gå till nya böcker i den här kursen. Hör ni den vemodiga reklamlåten "That's liiife" spelandes i era huvuden nu? Det gör jag. Har kör ikväll också. Ge mig fika annars så slutar jag.

Hade fler sådana här skojiga bilder. Finns massor av sidor man kan testa frisyrer på. Och om Joanna säger att jag ska satsa på Amy Winehouse-frillan, då måste jag ju lita på att den är snyggast. Hon är ju min "VÄN".

Äh, det blir lätt Rihanna.


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vad roligt! Vilken sida kan man göra sånt på? Vore skoj och prova :P Ha så bra! KRAM

Postat av: Lina

Hmm..det funkar ju inte. Blir bara knas, vet du om bilden måste ha en viss storlek?

2008-01-22 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback