Korridorens bebbe

Ibland tror jag att det är jag som är korridorens bebbe (bortsett från att jag kan diska efter mig). Yngst och okunnigast. Så mycket nytt som jag inte har koll på. Det här med glödlampor till exempel. Idag gick min sönder och jag tog med den till affärn för att visa vilken jag behövde. Fattar noll av sånt. Då sa hon som jobbade där att de slutat sälja dem. Min såg gigantiskt stor ut, de andra var små. Gick till lite andra affärer, men de verkade inte ha den sorten.

Så berättade jag för Dan. Självklart hade han en sån som behövdes. Och sa att de visst fanns på affärerna, de hade bara gjort om storleken. Haha, Dan är verkligen korridorens husmor - den som har svaret på allt.

image251

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback