Jag vill också gå på Barty...(Håkan)

I fredags åt jag på Kina med familjen, jättemysigt. Shoppade lite också, nya örhängen såklart.

Igår var jag först på en inflyttningsfest. Roligt att träffa alla. Vi sjöng Singstar bland annat. Sedan blev det O'learys. Kul, men krogen är slår aldrig hemmafester. Jättekul att få träffa Johanna och de andra tjejerna från fd klassen i alla fall. Och min gulle-Torben! Nu är jag trött. Fick inte mycket sömn i natt precis, fick ju trängas med fetröven Anton. Sedan blev det en morgon på Subway med Fjanton, där jag fick sitta och vänta på bussen.

Förresten, jag har ju färgat håret och klippt mig också. Skulle köpa färg på juldagen och tänkte inte på att allt var stängt då. Så jag fick kila in på en liten affär som inte hade stort utbud och ta den bästa tänkbara. Skulle bli rödare, men lite rött är det ändå. Blev snyggt även om det inte blev som jag tänkt mig.

Kommentarer
Postat av: NAKET.se

rösta i duellen på min blogg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback