I'm not an addict (maybe that's a lie)

Så här i tentatider har man såklart en miljon viktiga saker att göra, känner man. Jag har exempelvis räknat alla mina älskade örhängen. Har faktiskt legat på det lugna och inte köpt så många par den senaste tiden. Ändå har det blivit några genom åren. Har inte samlat så länge ändå. Gissa hur många jag fick det till? 106 par. Lite kul. Och jag älskar dem som små bebisar. Mest för att de påminner mig om olika tider i mitt liv och platser jag varit på. Är ett par från någon i present så tänker jag på den. Några bebisar har tyvärr dött (blivit tappade) och det känns ju förjävligt alltså, haha. Skulle nog rädda dem först i en brand.

image249

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja visst är det skoj med örhängen, sen jag tog hål för bara nåt år sedan ser jag örhängen överallt jag vill ha :P Ha det så bra! KRAM

2008-01-13 @ 16:14:54
Postat av: Carro

Åh, jag kan förstå det! Kram

2008-01-13 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback