I'm leaving today

Ja, idag åker jag tillbaka till Uppsala. Har lite ångest inför det nu. Speciellt eftersom det betyder HEMTENTA och jag har knappt läst eftersom  jag haft lov. "Lov".

Har verkligen haft det bra hemma. Blivit bortskämd med god mamma-lagad mat och träffat mina nära och kära. Jag och mina syskon pratade en dag om vem som var mammas bästa barn. Jag hävdade såklart att det var jag eftersom jag var äldst. Mamma har alltså haft mig längst och det måste ju betyda mest. Då sa Jesper, min smarta och gulliga bror att han inte alls höll med. För det är ju som med chokladbollar, tyckte han. Den första man gör blir alltid sämst. Baaah, fattar inte vad den dumma ungen får allt ifrån.

Kl 18.11 lämnar jag Sundsvall idag.

Kommentarer
Postat av: frida

Åh, jag kände precis likadant när jag for hem i söndags. Jag hade värsta separationsångesten. Det börjar bli lite bättre nu, men hemma är ju alltid hemma. Hoppas du får sällskap snart i korridoren! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback