I was made to fika

Först och främst, GRATTIS min älskade lillebror som fyller 11 år idag. Du är fortfarande en lillskit. Tro inget annat. Jag tänkte att eftersom jag inte var hemma och kunde äta tårta så måste jag ju fika här istället.

Det visade sig inte vara så lätt att hitta ett bra ställe att fika på denna lördag. En annan som var ute och virrade runt på stan var Frida, hehe. Kul att se dig. Jag och Ylva hittade till slut GH i alla fall. Fullproppat med folk, men gud så bra fikat var där. Åt en kyckling/curry-baguette och sedan en snickerskaka på det. Satt fint vill jag lova. Fina kärlekshandtag nu också. Nesch då...spelar noll roll, jag ska ändå träna imorgon. Just det vi hann med lite shopping också. Köpte ett linne på Monki.

image274

Kommentarer
Postat av: frida

Jo, det var bra på Gotlands, men vi kom lite sent så att det var inte jättemkt kvar att välja bland så det var lite synd. Jag går nog på GH nästa lördag och provar där =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback