Hela Uppsala var där

Ojoj det visade sig att hela Uppsala hade bestämt sig för att gå på det där med Fredrik Lindström. Vi trodde vi var ute i god tid innan med en halvtimme, men neeeej neej. Tjurskalliga som vi var vägrade vi dock att gå hem igen som så många andra och tydligen skulle vi inte få någon plats. Sittplats kunde vi glömma, men vi såg och hörde ganska bra där vi stod ändå. Bra snubbe det där.

Och idag hade jag en föreläsning för en gångs skull. Faktiskt riktigt roligt. Ja bara därför måste jag nog gå och hämta nåt att äta i köket.

Typ sån här kö var det...Kind of.

image279

Kommentarer
Postat av: joanna

hello min slyn-babe ;) träffade din mami och jesper igår...på öb ;P haha =) förstår anna som handlar där..skitbilligt ju =P ska du göra i helgen då? kram kram

2008-01-31 @ 13:10:13
Postat av: Carro

Hello my hauttie. Haha jaså? Ja det är sjukt billigt, borde åka dit oftare nu när man är fattig student. Jag ska: 1. Träna. 2. Jobba. 3. Sakna dig!! :`( Hehhe. Du då?

2008-01-31 @ 21:02:56
Postat av: joanna

Haha okej jag ska typ
1. jobba 2. jobba och 3. jobba..anton ville att jag skulle basta med honom och torben men åkte på jobb hela helgen, vilket jag själv tycker är bättre. Need the money ;)och så 4. miss you! och 5 också. tänkte hinna med träning jag med.
Har du lyckats luska ut nåt mer om att byta skola då? e fortfarande överexhalterad över att du kanske kommer hem =D iiiiih kram kram!

2008-02-02 @ 13:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback