Ett samtal

Ett 1 ½-timmes samtal med min grek-babe Joanna var vad som behövdes kände jag. Saknar dig ska du veta. Jag hoppas det blir som vi pratade om. Vilket jag har en känsla av att det blir. Jag kan vara jävligt envis och tjurig om jag sätter den sidan till.

Känns bara som att det Uppsala ger på papperet är prestige. Men bryr jag mig om det egentligen? Nej. Allt jag vill är att trivas på riktigt, både nu och i framtiden. Jag har inte ens speciellt höga ambitioner om jag tänker efter, haha. Visst jag vill trivas på min framtida arbetsplats, men lönen är inte så viktig. Dessutom sa kära Christian att det råder brist på beteendevetare nu. Perfekt. Så...behöver jag en prestigefull skola?

image256 
image257

Kommentarer
Postat av: Joanna

I miss you to! och jag hoppas också att det blir så =) allihopa tillsammans! nästan iaf ;)vi får jobba på anton ;P nice earrings btw ;) Ne nu ska jag ta och baka mitt nyttobröd, eller nyttigt och nyttigt, massa frön å sånt i iaf =)blir nästan som sockerkaka..vilket inte är så nyttigt...hmm..men skitsamma, det är gott iaf =) kram kram

2008-01-17 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback