Denna sjuka värld

Usch jag ryser fortfarande. Jag kände såklart inte ens Heath Ledger, men jag tänker på hans familj, hans lilla dotter. Så himla onödigt!! Samtidgt funderar jag på vems tur det är härnäst i sjuka Hollywood. Vem är nästa unge att bli föräldralös? Det har fasen gått allt för långt. Vem har/håller inte på med droger?

När jag var yngre ville jag som så många andra bli kändis. Nu skulle jag nog inte kunna tänka mig något värre. Man kan inte helt tänka sig in i deras vardag. Hur det verkligen känns att bli jagad/bevakad vartenda steg man tar. Man kan bara undra vilken normal människa utan alltför stort bekräftelsebehov och behov av att synas som inte skulle bli galen och paranoid av det. 


Mångas dröm är nog bara att hålla på med det de älskar, spela teater, sjunga osv. Inte synas i första hand. Att ha kändisskap i sig som mål är så tragiskt att det inte finns och då mår man nog inte så bra. Men ändå så kan det komma som en följd av att man gör det man älskar. Och det är ju bara vanliga människor i grund och botten som råkar ut för den här sjuka hetsjakten, klart att de inte pallar hur mycket som helst.

Därför oroar jag mig för att Britney, Amy Winehouse mfl till slut bara ger upp. Lämnar människor efter sig som älskar dem.

image268 image267 image269

image270


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback