Den här staan

Jag blir inte klok på den här staden. Kan inte bestämma mig för om jag tycker om den eller inte. Jag tror det lutar åt inte. Har inget med människorna i den att göra. Jag och min granne kom fram till att staden känns opersonlig.

Kanske har det lite att göra med att jag håller på bli tokig av att bo i korridor också. Visst jag har jättesnälla grannar, handlar inte om det. Jag är less på att alltid höra nåns kassa musik och att köket alltid ser vidrigt ut. Sopor som ingen går ut med. Jag vill ha ett eget kök där jag kan röra mig fritt. Känns som att det skulle bli lite mer spännande mat då.


Ja...2 ½ år till är ju inte alltför mycket. Om jag nu blir kvar här så länge vill säga.

image255


Kommentarer
Postat av: christian

va jobbigt att det känns så :\ mänskligheten behöver ju beteendevetare... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback