Viktigt med belöning

Jag kämpar på med tentan. I alla fall ibland. Tur att jag har såna härliga kursare som hör av sig och som man kan diskutera med. Eller bara skicka trevliga sms med. ;) Men den där skräcken finns där - tänk om allt jag skrivit försvinner. Jag skulle lägga mig ner och dööö och gråta om vartannat. Det är nästan så att jag måste maila allt till mig själv - efter varje ny mening. Det har jag inte gjort men, i tanken så! Man måste ju leva ett riskfullt liv så att säga. Det blir ju lite mer spännande så. Annars får jag muta grannen och datasnillet Tony med något trevligt, så kan han nog fixa det.

Nu ska jag snart belöna mig själv (mmm viktigt inom behaviorismen har jag lärt mig, nu ska jag hålla käften jaaa) med Top Model 9. Synd att de ska vara så sjukt jobbiga att höra på bara. Kanske ska titta med ljudet av? Och senare är det Girls of the playboy mansion, favvon. Hurra!

image313



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback