Trög i starten

Trots att jag har hemtentavecka (livet är hårt, men hårdbröd hårdare) så känner jag mig glaaad. Tror framförallt att det beror på alla trevliga/intressanta/roliga människor som ständigt påverkar min vardag. Sånt är kul!

Annars ser det ut att vara världens vårväder ute, men det är luriiluur. Egentligen är det svinkallt och blåser. Jag har räknat ut att jag måste lyfta min putiga lilla (stora?) stjärt från den här stolen 3 ggr idag. 1. Jag ska köpa en bok på stan. 2. Jag ska möta gruppen min och prata igenom tentafrågorna lite. 3. Jag ska träna. Nu glömde jag visserligen alla gånger jag ska äta också. Så vi säger att det blir ungefär 56 ggr som jag måste resa mig.

image305

Reeeady, ok?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack detsamma får jag säga!:)
Kram på dig käre vän

2008-02-16 @ 15:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback