Snälla min moder banna inte mig

Åhh idag kommer familjen - hurra! Första natten ska vi tränga ihop oss i mitt lilla rum, det blir mys det. Jesper ska få en försenad födelsedagspresent också. Ska även fixa tårta till de små liven. Sedan får vi se vad som händer i helgen.

Först och främst ska jag ge mig iväg och träna. Sedan väänta, vääänta och vänta på att en stor vit minibuss med norrlänningar ska anlända. Eller okej det blir bara 3 personer, mami, Harry och Jesper.

 Den finaste bilden jag kunde hitta på modern min. (Hehee nä då mami, men du vet ju att du är snygg så du kan du bjuda på den här.)

Kommentarer
Postat av: frida

Haha, även att ni får lära er det där?! Vilket otrevligt litet knep ;) Hoppas du och familjen får en trevlig helg! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback