Sit back, relax

Två härliga arbetsdagar är avklarade. Behöver jag nämna att jag gillar det stället så mycket? Jag stod för middagen båda dagarna. Igår sa jag att jag skulle göra en traditionell norrländsk wok, från ett recept som min mormors mor skapat. Det tyckte klienterna lät vääldigt exotiskt, haha. (Egentligen var det såklart en vanlig men väldigt god kycklingwok). Man får överdriva lite sådär för att de ska bli positivt inställda, hihi. Idag gjorde jag laxpaj med broccoli och fetaost. Fett gott.

Och vet ni vad? Jag förtjänar ett sånt här bra jobb. Kom igen nu, tänk på alla bajsstjärtar jag torkat! Och dessutom har jag ju även luktat bajs en längre tid (tack Subway). Nej det här är inte mer än rätt.

image310


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan du inte lägga ut receptet på den där pajen då om den nu är så god :P

Postat av: Carro

Oj du, det var inte helt efter recept. Gjorde en egen stanning med lite turkisk yoghurt, keso, kryddor, ägg, mjölk och annat jox jag hittade.

2008-02-18 @ 21:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback