Schalger

Alltså vad är det här? Kollar på schlagern, haha. Okej jag ska inte dissa alla. Får ni förresten också betalt för att titta på detta? Jaså inte? (HEHEHEEE)

1. En blond fjant med stjärthaka som alltid har sjukt intetsägande låtar.
2. Härliga Lasse med gnäll-gos-rösten. Men jag missade hans framträdande här och hörde bara på snabbgenomgången. Tur att jag får höra honom varje gång Ylva ringer min mobil.
3. Någon öststatsbrud som pratade mer än sjöng. Jag trodde att jag hade lyckats tyda att hon ville att alla skulle dansa polka. Men låten hette tydligen något helt annat.
4. Jimmy Jansson 2 som bara kunde hålla ena ögat öppet.
5. Biljardbollarna i röda kläder. De var ju charmiga ändå.
6. Skönsjungande jätte på sisådär 3 meter.
7. Några jävla idioter som kommer med en låt om kebabpizza. What the...?
8. Hmmm vilka var det här nu igen? Två halvkända heta brunetter. De borde ha övat in den förvånade "åh-vi-kom-vidare-blicken" lite bättre. Haha, nämen vad nu!? Andra chansen, haha.

Näe...BJÖRN GUSTAFSSON FOR GLOBEN.


image306

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback