Positiva tankar

Åhh vad finns det att INTE vara glad över idag? Inget. Jag ska jobba, jag fikade underbart gott fika igår (macka med pesto och mozarellaost + bärpaj), det är soligt, min köksvecka är slut och det är en som vill köpa böcker av mig! GLÄDJE alltihop. Det enda negativa är väl att jag inte kan se film med Ylva idag som tänkt. Vi skulle se klart den härliga filmen Across the universe, som vi började se förra helgen. Vi får hitta en annan dag.


image319

Inte ens det falsksjungande gitarrmongot på våningen ovanför ska få sabba min dag. Trots att han börjar sina övningar 01:30...och är i full gång nu igen. WHATEVER känner jag just nu.

Kommentarer
Postat av: frida

Haha, ja jag är så kär i honom! Jaa, hon blev ju superglad och alldeles chockad, roligt att hon inte visste om nåt. Jag tyckte strofen, du är det strösslet på min glass, du är det roliga i hasch, var det roligaste. Haha, jag kommer ihåg för att jag har kollat på Youtube några ggr. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback