Pluggförsök

Idag gjorde jag ett tappert försök att plugga på Carolina-biblioteket. Men det var så kallt där att jag var tvungen att gå hem igen efter en timme. Så nu sitter jag här och ska försöka ta tag i mitt liv, hehe. Måste nästan läsa nu eftersom jag missar två dagar av hemtentan då jag ska jobba.

Jag har även lovat mig själv att börja äta mer varierat. Det blir pasta och nudlar alldeles för ofta och det är slut med det nu. Inom en snar framtid ska det bland annat lagas broccolipaj med fetaost och någon annan dag kålpudding. Sedan har jag ju kyckling och lax som jag kan mixtra med. Igår gjorde jag pannkakor med jordgubbar och keso. Mmmmmm.
image300

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

haha ska okså försöka plugga snart ;)

Postat av: emmy

gullig bild :)

2008-02-12 @ 15:48:16
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv
Postat av: weronica

hoppas du har en bra dag! :)

2008-02-12 @ 15:52:15
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback