Muuuu

Alltså min kropp är felande. Jag är redan hungrig trots att jag nästan nyss åt frukost. Jag har sagt åt den att skärpa sig, men den lyssnar helt enkelt inte på mig. Jag tror det beror på att jag tänker så många smarta tankar, så energin tar slut. Jag håller ju på att tenta-slutspurta just nu nämligen. Idag ska den vara inne, ingen återvändo. Det känns riktigt skönt! Man lär sig väldgt mycket på hemtentor ändå. Så när jag kommer på arbetsintervju i framtiden och de frågar vad jag kan tillföra företaget ska jag svara med överlägsen röst: "Jaa jag vet exempelvis att kognitivismen fäster vikt vid de mentala processerna som ändras i våra huvuden när vi lär, anställ mig!!"

....Jag lär garanterat få jobb.

image315

Bara därför måste jag lägga in en bild på de här gubbarna som står vid vår stuga. För det har med saken att göra. (OK jag börjar få slut på bilder, hjääälp.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback