Jobba, det är liksom kul

Varför känns det alltid lite motigt att gå till ett jobb? Även om man trivs så bra som jag. Är det för prestationsfrågan? Tror det. Men så fort jag kom fram så försvann alla de tankarna och jag hade en toppenlördag - på jobbet. Åt god mat både till lunch och middag. Broccolipaj först och sedan kycklingwok gjord av mig. Jobbade med en ny trevlig person. Så nu är jag "den charmiga norrländskan med modellnaglar". Haha, annars kallat fattig hemmamanikyr. Men det höll faktiskt på att bli en dyr affär med nagellacket.
-160 kr, sa kassörskan.
-Em va? Kostar de inte 25?
-Jo, OOOOJ! Jag var inne i mina egna tankar.
EH JAG MÄRKTE DET. DUMJÄKEL. Så sa jag. Nej bara tänkte kanske.

image282

Kommentarer
Postat av: frida

Åhh, FINA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback