Ja jag är en...

Puuust nu har familjen varit här och jag måste säga att jag är helt matt. Mysigt har det varit, men påfrestande, haha. Fyra personer i ett litet sketet rum, det blev så båda nätterna. Det första de gör när de kommer är att öppna öl och cider och sedan jäser vi i min säng. Tittar på Let's Dance på min TV. Jag har en egen TV för första gången i mitt liv, wiho! Vi har även fikat och ätit sushi mm.

Och jag heter Carro och är en shopaholic. Jeesus alltså den här helgen blev dyr för mig. Bland annat handlade jag mat för 1500, men då har jag mycket smått och gott vill jag lova. Sedan hittade jag rätt bra med kläder. En hoodie, två koftor, ett par sommarbyxor, en sportbehå och ett par högklackade skor. Det mesta av det behövde jag verkligen. Jag äger exempelvis inga skor med klackar...typ. Nu har jag även en egen vattenkokare. Den ska jag ha på rummet så jag kan sitta och pimpla te när jag vill. Men är plånboken ledsen är människan glad, eller hur man ska formulera det.

      






Kommentarer
Postat av: frida

Gullig bror du har! Hur gammal är han? Han ser ut att vara lika gammal som min dvs 13 snart 14. Maa, nu längtar jag efter min bror! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback