Fetto

Imorse vaknade jag av ett finfint sms i stil med "Hej idag är det ju fettis-dagen och då tänkte jag på dig"...från min kära Anton. Jag tänker på dig också din tjocka dummer.

Den som tar med sig fika på kören idag kommer nog inte ta med sig semlor gissar jag. Så det blir till att köpa sig en egen. Shoppat en ny tröja har jag också gjort - en somrig. Så idag ska jag gå runt och retas med vintern och visa att jag minsann vill ha grönt gräs och värme. Eller blommor kanske, som det är på tröjan.

En semla vill jag också ha. Allt för fettet, inget för berömmelsen...åh Håkan. Fast allt för konsten håller jag också med om. På tal om det ANTON FÖR I HELVETE FIXA KLART BILDERNA SNART!! Mupp. Du vet att jag inte kommer hem annars. Så är det med karlar, de måste mutas för att få fingrarna ur arslet.
image283

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback