En massa tankar

Det är lite krångligt just nu. Verkar inte som att det går att få ihop mina studier rätt om jag byter till Mittuniversitet. Joanna, hjälp. Så jag vet inte hur det blir med nånting. Skulle behöva besluta hur jag ska göra i sommar också, men det är ju svårt när man inte vet var man får jobb.

Det finns en anledning till varför jag drar mig för att åka hem också - då vill jag nämligen inte alls tillbaka sedan. Jag räds verkligen för den där känslan man får av att komma tillbaka hit, precis i början. Sedan kommer vardagen och vanorna, då går det lättare.

Ahhhhh vuxenvärlden.

image285


Kommentarer
Postat av: joanna

meeh! vad är det som ska vara så förbaskat svårt att fixa då? nu blir jag sur på mittuniversitetet! rektorn brukar bo ganska ofta på hotellet, ska ta ett snack med honom ;)det borde ju gå att bara läsa alla kurser som ingår. Som andreas gjorde. tönt-universitet =P Jag röstar fortfarande på att du ska plugga där och jag vann ;)

2008-02-07 @ 18:42:08
Postat av: Carro

Att kombinera dem rätt. Verkar bara vara ett enda stort strul alltihop. Psykologin tex kräver nån forskningskurs på 7,5 p först innnan man har behörighet. Vilket jag inte kan klämma in bara sådär. Och en annan kurs var inställd pga för få sökande...en massa sånt. =/

2008-02-08 @ 09:41:09
Postat av: joanna

buhuu..ingen hemflyttning låter det som alltså =( dumma kurser..

2008-02-10 @ 19:05:26
Postat av: Carro

Vet inte än, men går kanske inte då. =/ Vi får se helt enkelt. Ni kan ju alltid flytta hit annars. ;)

2008-02-10 @ 19:45:29
Postat av: joanna

kanske det ;) men alla verkar ju dra till gbg =P Du får kanske ge uppsala en till chans då. Sundsvall finns ju alltid kvar, även om det hade varit sjukt kul att du flyttat hem =)We miss you!

2008-02-11 @ 23:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback