The sun is in the sky

Hola! Nu har familjen kommit hem levande från Egypten, puuh. Och på lördag får jag träffa dem. Plåga Jesper lite. Leka att jag är ett förkylningsvirus som attackerar (min favvo) som på reklamen. På tal om reklam, HATAR inte ni också den stört mesiga killen som ska ta ut pengar från en Forex-bankomat?!? GAH jag vill slita av mitt hår och gråta i kudden när jag ser den. "Ahhh ööö ee köpt nya skor...ööh bor du där..aaa ööö". Dö! Pure hatred.


Min Anna har jag pratat med också, den numera konverterade Norgerianen. Kul för henne att hon tjänar sjukt bra med pengar, verkligen...JÄTTEKUL. Hihi jorå, då kanske hon har råd att göra nåt kuuul med mig.

Nu är det snart dags för skolan då. En glass i solen sedan?

image374


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback