Nöjd

Ahhhh jag känner mig så nöjd. Har städat, tvättat och lagat en nyttig middag (kikärtspaj med fetaost och purjolök + en massa broccoli till). En very Bree-ish dag alltså. Förutom att hon inte skulle gå ut i solen, som jag gjort. Är verkligen sjukt varmt nu! Skulle egentligen ha tränat också, men det har brunnit på Friskis!?

Jag råkade även gå in i fel korridor idag...PINO!! Jag stod och försökte låsa upp dörren men det funkade naturligtvis inte. Vänta nu...så här många ölburkar och vinflaskor stod det inte i vår korridor sist jag kollade. Sedan kom jag på att jag egentligen skulle befinna mig på våningen ovanför. Så jag sprang därifrån i Carolina Klyft-fart. Ingen såg mig, puh.

image370

Kommentarer
Postat av: frida

Haha, tur att du hann utrymma innan din lilla fadäs uppenbarade sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback