Godnatt för mig

Jaaaaaa, nu är jag hemma från jobb och en lång skoldag. Jobbet gick bra, det är roligt som vanligt. Lite yr dag men, kunde inte sova bra inatt. Jag fick åka och fika med en boende och det är ju inte helt fel, vilket också innebar att jag körde bil! Wiiee. Plötsligt börjar den boende att prata om ankor och någon gås som är på vägen. Mitt i snöstormen, jomenvisst. "Jag måste koncentrera mig på att köra!! Ankor på vägen??!" Ja jag fattade ingenting. Det är svårt att köra bil när någon pladdrar på, men vi överlevde som tur var.

Idag har vi dessutom kopierat en massa papper. Jag ville kopiera mig själv, men lyckades hålla fingrarna i styr. Annars hade jag scenen från 40 days and 40 nights alert i huvudet.

image363

Kommentarer
Postat av: christian

du skulle ha gjort det! hade varit sjukt hett :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback