Gissa fejset

Ohohoo, jag har nu testat min epilator! Det var en bisarr upplevelse som jag inte riktigt kan beskriva. Ni får helt enkelt gissa hur jag såg ut.

1.
 2.  3.

Eller jag kan avslöja, det var nummer 3. Lite obekväm sådär. Jag började med nybörjarhuvudet och det gjorde inte alls ont, men det var ineffektivt x 1000 så det kan ju förklara varför. Därför avancerade jag lite snabbt till huvudet för vana användare, haha. Det följde ju med sjuttielva olika delar så man kunde även välja att sätta dit ett litet massagetillbehör för att lindra smärtan. Och det behövdes verkligen på vissa ställen, som på underben och knän, AJJJJ! Men det tog ändå 7000000 år kändes det som och massagefunktionen på benen så länge gjorde att jag blev helt vimmelkantig när det var klart. Så ett effektivt sätt? NEJ!? Smärtfritt? Nej. En tusenlapp i sjön? Återstår att se...


Kommentarer
Postat av: frida

Jag hade aldrig hört ordet epilator förrän jag läste det igår i din blogg, sen sa dom ordet igår på tv, det var nog på Vänner. Och nu har jag tillbringat hela natten dels med att undra varför är det så att första gången man hör ett ord så hör man det ofta efteråt och vad är en epilator egentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback