Fett är bra

Ooooj. Jag har nyss ätit den kanske godaste äppelpajen i hela mitt liv. Jag och en annan tjej på jobbet fixade paj för åtta personer, men vi var bara fyra som åt och ALLT tog slut. Mmmmm. Nu väger jag garanterat 2 kilo mer, heh. Annars har jag faktiskt slitit hårt idag på jobbet. Städat alla små vrår, stått vid spisen flera gånger och blivit mästare på att putsa fönster. Det ser jag inte som något bra...jag vill vara mästare på nåt coolare, tex gyttjebrottning.

Jag såg att de skrivit upp mig på en till tid som jag inte alls hade någon aning om. Den 26:e, då jag åker hem. Vilken tur att jag såg det, så nu skrev jag en lapp. Näe dags för lite kvällsfika.....

.....NOT! Alltså inte för att göra er besvikna nu, men jag orkar faktiskt inte mer mat/fika för idag. Kan ni tro på mig!?

image364

Kommentarer
Postat av: Mjke

Åh, Carro. Det var inte igår. Hoppas allt är bra med dig! Tack att du gillar min blogg! =) Någonstans måste man ju få sväva iväg. Det blir ju inte alltid så i verkligheten!

Går skolan bra?
Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback