En sak avklarad

Ja då har jag deklarerat också. Jag blir helt lycklig när saker och ting är sjukt enkla och smidiga. Bara att ringa ett nummer och slå in lite koder, klart. Vilken idiot som helst klarar det ju (vilket de nog haft i åtanke). Handlat har jag gjort också så här på morgonkvisten. Vad ska jag välja idag? Våfflor med blåbär och keso eller fryst pizza? Tål att tänkas på.

Och så sänder jag en tanke till familjen. Hoppas ni har det underbart på resan. Jag önskar att jag vore med, men jag lever på minnena. Önskar också att jag hade råd att bjuda mamma till Kina (hennes drömresa). Om några år så...

  

Kommentarer
Postat av: frida

Haha, ja de har nog tänkt att varje idiot ska klara det. Jag röstar för övrigt på våfflor. Jag åt det häromdan och det är ju både enkelt och supergott!!

Postat av: Ylva

Ja dom växer som sjutton. Vår släkt är nog den vackraste av alla..hi Jag vr faktiskt nära att beställa en sista minuten till China. Det skall ju verkligen vara sista minuten, typ två dagar innan så det blev inte. Jag längtar också utomlands =(

2008-04-17 @ 18:03:30
URL: http://erikaoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback