Vuxenpoäng

Jag har tvättat idag. Vuxenpoäng, katchiing! Behöver även handla mat...mera vuxenpoäng. Det jag nog mest av allt skulle behöva göra är att plugga, så det ska jag gå och göra snart. Känns som alla ämnen i hela väääärlden ska vara med på den här kursen. Brottslighet, genus, globalisering, organisationer, historia, familj, sjukdom, åldrande och utbildning för att nämna några. Och det är endast delar av ena boken. De två andra handlar om annat, gyd. Ja den ena har ni ju fått ett smakprov från, hehe. Men det är bra och roligt att bli allmänbildad. Man kan inte ta in så mycket från varje, eftersom de är långa kapitel också. Så man får en övergripande bild av det mesta.

Det vankas korridorsfest igen, den här gången med cocktail-tema. Den som nu kom på det tänkte ju himla bra måste jag säga. En anledning att få ha snygg klänning! Det hakar man på direkt. Det är så roligt att alla fester har teman. Synd att inte alla kan komma. Heeeehhrrrm. Hittade den här bilden från vår förra rock-fest, på Dans facebook. Haha! "Because I'm worth it", ungefär.

 Charmigt Carro, mycket.

Kommentarer
Postat av: Linus

Vuxenpoäng?? :P haha du är ju du å

2007-10-02 @ 15:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback