På toppenhumör, verkligen!

Åhh jag känner mig så otroligt glad just nu. Jag har börjat i kör! Det var väl lite oväntat? Följde med min kompis Ylva som också nyligen börjat. Jag märker nu hur mycket jag saknat det, det var verkligen hur roligt som helst. Och fikat som vi fick var ju gudomligt gott. Bullar och nån god nougatkaka, heaven. Det måste vi baka Ylva! Man fick välja varm choklad eller kaffe till och jag blandade. Det var seriöst det godaste jag druckit på läänge. Chokladen var så...ja chokladig. Åh toppenhumör! Vad härligt. Blev lite nervös när jag hörde att jag måste provsjunga, men det gick fint.

Så nu ska vi sjunga på gasquer och sånt. Vi sjunger för Göteborgs nation. Körledaren var en charmig göteborgska och pianisten är en rolig kille från vår klass. Jag gillar den här kören bättre än flickkören i Sundsvall. Den var så stor och opersonlig. Här satt vi länge och pratade under fikapausen. Åh, jag längtar redan tills nästa torsdag. Synd att det bara är en gång i veckan, haha. Det var perfekt att få ta bort tankarna från tentan.

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback