Och vad gör jag istället?

Det visade sig vara farligt att skaffa en facebook nu när jag har som mest att läsa i skolan. Plötsligt blev sidan väldigt intressant och jag spanar nu runt för fulla muggar. Grejen är att jag inte klarar av boken Kunskapssociologi. Den är för svår. Jag har verkligen försökt, men om det nu gått in en gnutta av den, så har det lika fort åkt ut. Tyvärr. Kul att hela den boken kommer på tentan. Hurra, hurra!

Man kanske ska gå och fixa sig lite lunch. Att äta är ju himla skoj alltså!

 Ja jag tyckte jag var bra modig när jag åt sniglar i Paris!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi jo jag vet! Det växer som ogräs, jag blir mer och mer lik ett troll. Och ändå klippte jag mig förra månaden.
Ooh SHIT är det DEN boken du läser? Av Berger och Luckmann? Har tenta på den och några till nästa månad, men nu vet jag inte om jag ens vågar öppna den.. :P Hua.

Postat av: Anonym

haha, toyboy =O ne, men vi är tillsammans. Finally en svenne ;) nicenice. pusssssssssen

2007-09-19 @ 14:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback