Nu kan du få mig så lätt

Idag redovisade vi vår uppgift och det gick bra. Idag har vi också intervjuat en forskare och det var lite luddigt, men det går nog bra med den redovisningen imorgon ändå. Jag känner mig lite slapp faktiskt. Men det är nog bara än så länge. Jag är övertygad om att stressperioderna kommer. Någon dag.

Vädret är fint och höstmysigt. Jag och schyst tjej som heter Ylva tog en sväng på stan för jag skulle möta en tjej utanför H&M som jag skulle köpa en bok av. Så nu äger jag i alla fall en. Dessa dyra böcker, jaja.

Undra vad man ska laga för mat idag då? Jag är ganska noga med det där ändå. Har till och med köpt lax. Nu sitter jag och käkar cashewnötter och funderar på om jag ska ta ett kort på mitt stökiga rum. Lika bra att visa sanningen ändå liksom.


Förresten, sen när är inte "pjålig" ett ord? Dessa korridorsgrannar fattar inte alls vad jag pratar om när jag säger det. Är de typ födda bakom en hiss eller vad är det frågan om? Ska minsann kolla i ordlistan, hmm.


 Snart vinter då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback