Korridorsfest

Jajjamen, vi hade korridorsfest igår. Med rocktema! Jag hade svårt att hitta en outfit eftersom jag inte är någon äkta rocker precis. Och när jag dessutom sorterat ut en massa kläder innan flytten. Så jag blev väl rocker delight kanske. Eller ja, groupie möjligen? Det var roligt iaf, synd bara att inte alla i korridoren kom. 2 saknades. Självklart fick jag mig några bilder.

       

1. Jag försöker rocka till mig innan festen.
2. Dan (granne) och kompis.
3. Svart nagellack, hett, haha.
4. Therese till höger (granne) och hennes kompis.
5. Elin till vänster (granne) och kompis.
6. Ingen av dessa tjejer bor här.
7. Grannen Tony the tiger.
8. Grannen Markus.

Alltså saknades Linus (som skulle på kräftskiva) och Anders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback