Jag bjuder dig på mig

Det har faktiskt varit en rolig dag idag, trots spöregn och höstrusk. Jag älskar ju hösten ändå, precis som alla andra årstider med sina kännetecken. Jag och min grupp hade en rolig uppgift idag. Vi läser om normer och funderar kring vad som händer om man bryter mot dem. Vi bestämde oss för att tränga oss i matkön, haha skitkul. Det var bara jag och en annan tjej som vågade - till slut.

Först trängde vi oss förbi långt bak i kön och de märkte oss knappt och brydde sig inte. Då gick vi och trängde oss på ett nytt ställe, då blev det lite irriterade blickar (typiskt svenskar). Sist gick vi och ställde oss alldeles där man ska ta mat och var inte direkt diskreta. Då knackade killen på oss lite surt och sa "Ursäkta, kön börjar där bak!" Haha så kul var det. Hoppas på fler sådana uppgifter.

Jag ska ta lite bilder men det har inte blivit av, spciellt inte i regnet. En dag kom jag på mig själv med att önska att jag var 40 förresten. Tragiskt va? Det var nog första dagen här, haha. Jag kände bara att det skulle vara så skönt att vara klar med utbildningen och förhoppningsvis ha ett stabilt liv. Det är typiskt mig, att inte leva i nuet, min kanske sämsta egenskap.

Nu har jag beställt Parlino, så om ett tag kommer jag att ringa ner er, så nu blir det inget mer bajs-Comviq. Vet inte riktigt när paketet kommer, men jag längtar.

image59

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö, de är ju artisten lillen :) hehe! hur äre i Uppsala miiin sköna!? pusssis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback