Intressanta föreläsningar

Att gå på föreläsningarna ger så mycket mer än att sitta och läsa böcker. Jag skulle vilja ha mer föreläsningar, för jag tycker de är riktigt intressanta. Tur man är morgonpigg eftersom de alltid är vid 8. Det är myskänsla att sitta i en stor sal med en massa elever och bara lyssna. Käka frukt i pausen, småprata. Kommer jag från landet eller vaddå? Åh jag tycker om det här. Idag var vi i en ny byggnad också, Ekonomikum-huset. Spännande att få se olika.

image106 Det är att stress-plugga till tentan som inte kommer bli det roligaste. Men, men, vad gör det en fin dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Linus

mmmf....mmmmmff...BAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! :D:D Sorry kunde inte hålla mig. "Alltid i tiiiid" "Morgonpiiiiigg" "Intressant med fleeer föreeeelääääsningar" Vad har hänt Carro? :O

2007-09-21 @ 12:33:52
Postat av: Anonym

klart han är släkt med mig :Ö :D !!!! pussspusssss

Postat av: Carro

Men Linus, nu skärper du dig! Du vet mycket väl att jag alltid är ambitiös och tycker att allt här inne är roligt (Pernilla). Hööhö, du är bra dum. Men pusspåre ändå.

2007-09-21 @ 18:29:57
Postat av: Linus

Jamen nu har det hela gått för långt..kom hem nu innan du blir helt hjärntvättad. :D

2007-09-22 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback