I'm coming home

Jamen hörni, jag har ju en glad nyhet! Om endast 88 dagar anländer jag till Sundsvall, kl 21.50. (Den 20:e dec alltså) Det var väl roligt? Jag kommer nog kunna vara hemma rätt länge då, vi börjar den 10:e igen. Har inte bokat någon returbiljett.

Igår var jag hos Ylva och vi såg på Idol, Klassfesten och Svensson Svensson. Imorgon ska vi ta oss ända till Willys och handla. Jag längtar. Tycker det är himla kul att köpa mat. Bestämma heeelt själv, hihi. Köpa det jag tycker om. Trots att jag aldrig fick någon mat hemma som jag inte gillade. Jag gillar så gott som all mat, haha.

Nu blir det till att plugga antar jag. Om en stund. Fick så lite sömn eftersom de jäklarna nedanför hade dånande musik på tills 3, då alla började knacka irriterat. Även samma låt 5 ggr i följd, noll respekt. Gillas inte.

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback