Home sweet home

Jag åt faktiskt underbart god middag idag. Godaste på länge. Det blev laxen med wokgrönsaker, grön pasta och sweet chilisås på det, heaven.
 
Jag tänkte bjuda på en bild på mitt otroligt vackra studentrum. Hum hum. Det är faktiskt lite större än vad det ser ut, det gick inte att få med hela. Har ju toaletten ungefär där jag står och en till hylla också. Inga gardiner har jag i min ägo än heller, för jag har ingen gardinstång. Jag kommer bättre och bättre in i det här livet, det är speciellt minst sagt. Och lärorikt.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Ååh kul å se =D Men så stökigt du har ;) haha ne jag skojar bara. Vem e jag å säga det liksom ;)ett par gardiner så blir det nog riktigt hemtrevligt =)Hoppas du får det kul på Håkan om vi inte hörs innan det! kram kram

2007-09-06 @ 13:07:03
Postat av: Nathalie

En sån där matta hade jag hemma i mitt gamla rum :)

Postat av: Carro

Mer bilder kommer. ;)

2007-09-06 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback