Here I go, singing low

En dag av duktigt pluggande! Wow, jag tror det knappt själv. Jag, Ylva och Henke har suttit och pinats (frivilligt) i en av skolans lässalar idag, i många timmar. Det känns bra, men jag har så otroligt mycket kvar. Förstår inte hur jag ska hinna. 

Pratade med mamma igår. Jesper och hon ska träffa drottningen idag! Den riktiga, äkta, (roliga att härma) Silvia! Hur coolt är inte det? Jag skulle också vilja träffa henne och visa mina härmar-kunskaper. Fast helst kungen, om jag fick välja. För han är ju sötast.

Ikväll är det kör, jippie! Blir A capella eftersom pianisten inte är där ikväll. Undra vad vi får för fika? (Veckans viktigaste).

image113

Kommentarer
Postat av: Karin

varför ska de träffa henne? :P

Postat av: Carro

Tjaao, hon var i närheten av där vi bor och ville träffa några som satt i rullstol, som min bror gör. Det är allt jag vet =P Ska fråga mami.

2007-09-28 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback