Hahaha jag dör

Vi läser en bok just nu som inte är på svenska. Åtminstone tror jag inte det. Jag och Ylva gav den ett försök idag, men tyvärr alltså, det låter som något jag och Linus skulle skriva på msn för att dryga med varandra. Det resulterade i två små sussande töser.

Ett smakprov: Den fenomenologiska analysen av vardagslivet, eller snarare av den subjektiva upplevelsen av vardagslivet, avstår både från alla kausala eller genetiska hypoteser och från påståenden beträffande de analyserande fenomenens ontologiska status.

VAAA!!!???? Ja det står faktiskt så. Generöst med punkter också. Hjälp! Jag funderar på att anställa frivillig smart nörd/tolk som kan översätta detta till svenska. Jag fick ett sånt skrattanfall åt eländet. Jag är för trött idag alltså.

 Pleeease somebody, help me.

Kommentarer
Postat av: joanna

Men ok?! det där lät ju helt sjukt! stackars dig/er. Jag längtar inte =P

2007-09-17 @ 11:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback