Go green

Då var man färdig i skolan för idag då. Hade seminarie och jag var inte för ambitiös. Det kommer, det kommer. Jag satt mest och tyckte att seminarieledaren var snygg, oops. Men det var intressant ändå, när jag inte tänkte på annat vill säga. Efter det var jag och Ylva och handlade - på en bättre ICA-affär än Folkes. Köpte en massa roligt smått och gott. Frukt, grönsaker och gogreen-produkter. Måste vara nyttig så jag orkar med skolan. Men ämnet är ofta roligt. Dock lite för flummigt och utsvävande, känns som filosofi och det är jag inte bra på.

Jag har aldrig riktigt förstått varför man ska analysera sönder saker som egentligen inte spelar nån roll. Typ är himlen blå eller är det bara så just jag ser den? Vad spelar det för roll!? Nej jag kan inte förstå.

 Idolkväll i köket senare med grönt te/vaniljsmak. Så gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tjaa, lite snygg är han kanske=P

2007-09-14 @ 16:54:29
Postat av: Ylva

postat av mig förresten...

2007-09-14 @ 16:55:18
Postat av: Carro

Åh hej. Haha ja men han är ju det. Det stör koncentrationen =P

2007-09-14 @ 18:05:19
Postat av: Sid Vicious

Sluta leka att du är nyttig Carro :D

2007-09-15 @ 15:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback