Ge mig Håkan

På lördag ska jag se Håkan Hellström, åh kärlek! Jag åker till Stockholm och möter Anton och co. Om någon kan få mig lycklig så är det kanske Håkan Hellström ändå. Underbar live. Jag pratade med en kille i min korridor som kanske också ska dit. Han förutspådde att en massa Uppsala-studenter kommer ge sig iväg på det. Man kanske ska slå på stort och åka iväg på Mika i november också. Det skulle ju vara oslagbart. Nu är det snart dags för Idol, det blir i köket. Jag äger ingen TV.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

heh, okej. Ja, det blir nog kanon! ja..här är det väl bra, men skolan sucks kan jag lova. Skulle behöva två sommarlov till nu på raken! OCH SKA DU PÅ HÅKAN HELLSTRÖM, fan va fubbigt! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback