Back to haunt me

Idag var vår arbetsgrupp riktigt ambitiös. Vi satt och läste det vi skulle tills imorrn, så nu behöver jag inte göra det hemma, yes. Jag tar ganska lätt på att vi förutom själva arbetsuppgiften också ska läsa en hel bok + flera kapitel i en annan inför föreläsningen imorrn. Kom igen, realistiskt? Tills idag var det 5 kapitel också tror jag. Kommer gå fint det här, haha. Såklart kommer Marx med i bilden, han ska då alltid försöka ta sig in i bilden på nåt sätt. Och Magnus Gezelius skulle bli besviken på mig om han visste hur lost jag är när det kommer till Marx. Det var ju alla samhällares plikt att kunna sin Marx ungefär. Nå fd. klassisar hur står det till med de kunskaperna?

Anton jag har hört den perfekta låten som vi måste spela när jag kommer hem. Billie The Vision & The Dancers "Overdosing With You" med gästsång av Säkert-Hello-Saferide-Annika Norlin.

"Cause I wanna OD on DH. I wanna OD on DH. Let me overdose on DH with you." Desperate Housewifes alltså. Lyssna på den.








Kommentarer
Postat av: Magnus Gezelius

Jasså Carolina.
Du har glömt din Marx. Illa illa.

mvh
Gezelius

2007-12-06 @ 14:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback