Wow

Jag glömde ju berätta var jag var på utbildning igår. I universitetshuset! I den riktiga gamla universitetsbyggnaden. Där är man aldrig annars, så det var första gången. Snacka om snyggt där inne! Wow. Salsnumren stod skrivna med romerska siffror och allt kändes så gammalt och högtidligt. Skitläckert. Där vill jag vara mer.

Idag har jag varit på anställningsintervju för TBK education. Jag hade först fått för mig att det var på ett äldreboende, men det är olika gruppboenden för autister. Vilket jag tyckte lät bättre. Jag tror det gick bra i alla fall, får veta i mitten av nästa vecka. Det var lite svårt för hon kom med olika "fall" som man skulle ta ställning till. Hur man skulle göra i olika situationer. Nu är jag hungrig som ett as eftersom jag inte hunnit med någon lunch.

image145

image146 Aulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback