Weird dreams

Jag hade en mycket rolig och skum dröm i natt. Jag drömde att idoljuryn var här i vår korridor, men att det var en skönhetstävling istället. De satt i köket, som är i mitten, och alla vi kom ut från de håll där vi bor. Först ut var jag. Jag hade på mig sjuka skor som inte gick att gå i, så jag ramlade och blev diskad. Sedan kom Elin och hon började grina så hennes smink rann ut. Hon blev också diskad. Sedan kom Linus ut och Peter Swartling sa: "Linus du är snyggast i korridoren, du blir vår nästa idol. Kan du sjunga? Nej, det gör inget, du är ju snygg." (Haha det är han ju faktiskt, så det kanske var ett bra beslut av juryn). De andra i korridoren minns jag inte. Sist jag drömde om korridoren var det diktatur här och vi nyinflyttade råkade illa ut. Det var också en skojig dröm.

Fick brev från försäkringskassan idag. De bajsarna tänker inte ge mig nått bostadsbidrag. Mycket elakt. Därför ska jag tjäna egna pengar. Jag ska inte vara en av alla bidragsberoende jäklar. (Så säger jag bara för att jag blev bitter, annars hade jag inte sagt nej till gratis money). Blä på er.
image147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback